Vragen en antwoorden over openingstijden en bereikbaarheid

Hier vindt u vragen en antwoorden over de gemeentelijke dienstverlening en de milieustraat.

Wanneer kan ik naar het gemeentehuis?

U kunt alleen naar het gemeentehuis komen als u een afspraak heeft gemaakt via het Klantcontactcentrum (KCC), via telefoonnummer 14 0181.

Voor welke zaken kan ik een afspraak maken op het gemeentehuis?

Inwoners met een dringende vraag kunnen op afspraak terecht in het gemeentehuis. Bijvoorbeeld als u op korte termijn een nieuw rijbewijs of paspoort nodig heeft. Maar ook als u stukken wilt inzien die ter inzage liggen of privacygevoelige documenten wilt afgeven.

Op welke tijden kan ik terecht op het gemeentehuis, voor bijvoorbeeld het afhalen van mijn rijbewijs of paspoort?

U kuint op de volgende tijdstippen, op afspraak en alleen voor spoedeisende zaken, terecht bij de gemeente en voor rijbewijzen, paspoorten en uittreksels:

Maandag:        08.30 – 16.00 uur
Dinsdag:          08.30 – 16.00 uur
Woensdag:      08.30 – 16.00 uur
Donderdag:     08.30 – 16.00 uur
Vrijdag:            08.30 – 12.00 uur 

Hoe kan ik een afspraak maken op het gemeentehuis?

Een afspraak kunt u telefonisch maken via tel. 14 0181. Een afspraak maken via de website is momenteel niet mogelijk. Wij zijn op doordeweekse dagen telefonisch bereikbaar van 08.00 uur - 16.00 uur.

Waar moet ik rekening mee houden als ik een afspraak heb op het gemeentehuis?

Dan vragen wij u om ruim afstand te houden (ca. 1,5 meter) van de balies om mogelijke besmetting te voorkomen. Heeft u last van verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts? Dan vragen wij u om uw bezoek aan het gemeentehuis uit te stellen totdat de gezondheidsklachten voorbij zijn.

Leggen medewerkers van afdeling Werk, Inkomen en Zorg huisbezoeken af?

Onze medewerkers van de afdeling Werk, Inkomen en Zorg leggen voorlopig alleen bij uitzondering huisbezoeken af. In plaats daarvan houden zij zoveel mogelijk telefonisch of digitaal contact.